W AmRest spotkasz ludzi pełnych pozytywnej energii, chętnych do nauki i rozwoju. Wierzymy, że nic nie powinno powstrzymywać naszych pracowników przed osiąganiem celów i marzeń. Dlatego AmRest stara się dawać pracownikom możliwość ciągłego doskonalenia oraz wyjścia poza ich strefy komfortu. W zamian oferujemy autonomię, dostosowany do potrzeb rozwój, ekscytujące wyzwania i uznanie.

Dla AmRest niezwykle ważne jest to, aby nasi pracownicy po prostu się lubili. Wierzymy, że jest to siłą napędową naszego sukcesu biznesowego i sprawia, że ludzie chcą do nas dołączyć, zostać z nami i wykorzystać swój pełny potencjał.

Chcemy, aby każdy AmRestowicz robił to, co kocha, w otoczeniu przyjaznych ludzi oraz w inspirującym środowisku, które pobudza pozytywną energię i kreatywność.

 

AmRest to ludzie :)

  • 8 marek
    brands
  • 26 krajów
    countries
  • Ponad 2150 restauracji
    restaurants
  • Ponad 45 000 pracowników
    employees

 

Nasze marki

STARBUCKS

STARBUCKS

Największa sieć kawiarni na świecie, słynąca z wysokiej jakości kawy, kultowego dziedzictwa i wyjątkowych doznań. W połączeniu czynniki te zapewniają wyjątkowe doświadczenia.

PIZZA HUT

PIZZA HUT

Założona w 1958 roku Pizza Hut jest jedną z największych sieci restauracji na świecie i prawdziwym innowatorem w kategorii pizzy.

KFC

KFC

Zbudowana na podstawie sekretnej receptury KFC to najpopularniejsza na świecie sieć restauracji oferujących dania z kurczaka. W każdej restauracji przygotowują je doświadczeni kucharze, dzięki czemu otrzymujemy świeży, smaczny i niedrogi posiłek na zamówienie. Nieustannie wprowadzamy innowacje, aby nasi goście mogli je zamawiać i cieszyć się ich wspaniałym smakiem w dowolnym miejscu.

BURGER KING

BURGER KING

Odkąd w 1954 roku przedstawiliśmy światu smak naszej 100%, grillowanej na najprawdziwszym ogniu wołowiny nigdy nie oglądaliśmy się za siebie. Oryginalny „Home of the Whopper”, nasza wierność amerykańskiej tradycji przyrządzania burgerów, dbałość o najwyższej jakości składniki, autorskie receptury i świeże warzywa to smak, który czujesz w każdym kęsie i który definiuje naszą markę od ponad 60 lat.

TAGLIATELLA

TAGLIATELLA

La Tagliatella to największa włoska sieć restauracji w Hiszpanii. Od ponad dwóch dekad specjalizuje się w tradycyjnej kuchni włoskiej, stawiając na autentyczność, jakość i pochodzenie produktu.

BACOA

BACOA

Bacoa to sieć burgerów dla smakoszy, która wykorzystuje najwyższej jakości lokalne składniki. Bacoa kieruje się filozofią: Robimy wszystko ręcznie, ponieważ wiemy i mamy nadzieję, że się z tym zgodzisz, że prawdziwe jedzenie smakuje lepiej.

BLUE FROG

BLUE FROG

Wiodąca zachodnia marka casual dining w Chinach. W ostatnich latach rozszerzyła swoją działalność na Europę. Wchodząc na rynek hiszpański, marka skupiła się na oferowaniu współczesnych amerykańskich doznań kulinarnych wykraczających poza klasyczne grille i koktajle.

SUSHI SHOP

SUSHI SHOP

Firma Sushi Shop została objęta franczyzą w 2006 roku, co przyspieszyło jej rozwój – stała się wiodącą europejską marką w branży w zakresie produkcji i dostawy sushi. Założony w 1998 roku przez dwóch francuskich przedsiębiorców Sushi Shop zaczął rozwijać punkty sprzedaży w galeriach handlowych w 2016 roku, a w 2017 roku wszedł w obszar tzw. gastronomii turystycznej, głównie na lotniskach.

Nasze historie

Joy

Joy

Kocham to, co robię, z głębi serca. W tej pracy mogę nie tylko uszczęśliwiać klientów, ale także pomagać pracownikom w rozwoju i osiąganiu poczucia spełnienia w pracy. To motywuje mnie do dalszego działania.

Czytaj więcej

Dora

Dora

Myślę, że najlepszym słowem opisującym moją ścieżkę w firmie jest ROZWÓJ. Samo dołączenie do AmRest czy Starbucks jest nie lada wyzwaniem w tym segmencie biznesu, a dołączenie do obu firm jednocześnie to prawdziwe wyróżnienie.

Czytaj więcej

Marek

Marek

Zarządzanie ludźmi nie jest moją pasją i choć firma dawała mi takie możliwości, nie chciałem iść w tym kierunku.  Natomiast wspaniałe w AmRest jest to, że nikt nie próbował mnie do tego zmuszać, nie był to nigdy warunek konieczny do spełnienia, abym mógł kontynuować współpracę.

Czytaj więcej

Nasz wpływ